Erman Kunter’den Açıklamalar
Başantrenörümüz Erman Kunter, Olin Edirne maçından sonra şunları söyledi:
“Önemli bir maçtan galibiyetle ayrıldığımız için mutluyuz. 3. çeyrekte maçı aldığımızı söyleyebilirim. Çok iyi bir oyun oynadık o çeyrekte. 2 haftalık dinlenme takım için iyi oldu. Bundan sonra arka arkaya maçlara çıkacağız. Yarın dinlenip ertesi gün çalışmalara başlayacağız.”
