Güreşçilerimiz Ayberk Kabaktaş ile Yiğit Purcu, Okullar Arası Yıldızlar Türkiye Grup Güreş Şampiyonası’nda Birinci Oldular
Okullar Arası Yıldızlar Türkiye Grup Güreş Şampiyonası 7-8 Mayıs tarihleri arasında Sakarya’da gerçekleştirildi. Güreş Takımımızın sporcularından Ayberk Kabaktaş (57 Kg) ile Yiğit Purcu (68 Kg) rakiplerini mağlup ederek birinci oldular.
Güreşçilerimiz kazandıkları birincilik ile Sivas’ta düzenlenecek Okullar Arası Yıldızlar Türkiye Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandılar.
