Güreşçimiz Nazar Batır, U-20 Kadınlar Türkiye Şampiyonası’nda Altın Madalya Kazandı
U-20 Kadınlar Türkiye Şampiyonası, 29-30 Mart tarihleri arasında Yozgat’ta gerçekleştirildi.
Güreş Takımımızın sporcularından Nazar Batır, 76 Kg kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu.
Nazar Batır’ı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
