Milli Güreşçimiz Bekir Gür, Dünya İkincisi Oldu
Fransa’da düzenlenen Gymnasiade 2022'de ülkemizi temsil eden milli güreşçimiz Bekir Gür, 45 kg’da gümüş madalya kazanarak Dünya İkincisi oldu.
Ülkemizi ay-yıldızlı formayla başarıyla temsil ederek Camiamızı gururlandıran milli güreşçimiz Bekir Gür’ü tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
