Yiğit Çoban: “Takım olarak elimizden geleni yaptık”
“Öncelikle Ahmet Kandemir Hocamıza biz gençlere bu kadar güvendiği ve süre verdiği için çok teşekkür ederiz. Ligin son maçında takım olarak elimizden geleni yaptık. Maça çok iyi başladık ama devamında bu üstünlüğümüzü koruyamadık. Rakibimizin dış atışlarını durdurmakta zorlandık ve kaybettik.”
