U-17 Güreş Takımımız, Türkiye Üçüncüsü Oldu
U-17 Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası, 19-23 Mart tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirildi.
55 ilden 755 sporcunun mücadele ettiği müsabakalara 15 sporcuyla katılan Güreş Takımımız, 75 puan toplayarak Türkiye üçüncüsü oldu.
Öte yandan 5 sporcumuz Avrupa ve Dünya Şampiyonası seçmeleri için milli takım kampına davet edildiler.
