Atletizm Takımımız, Türkiye Üçüncüsü Oldu
Türkiye Kulüpler (U-20) Genç Kadınlar Ligi Yarışması, 16 Ağustos tarihinde Eskişehir’de yapıldı.
Siyah – beyazlılarımız 107 puan ile Türkiye üçüncüsü oldu.
Yarışmalarda sporcularımızın elde ettikleri dereceler şöyle:
Yaren Yıldırım 100m Engelli 14,86 İkinci
Goncagül Apay 2000m Engelli 7,13,29 İkinci
Tuhana B. Apay 200m 26,55 Üçüncü
Havvanur Yıldırım Çekiç Atma 43,59m Üçüncü
Jiyan Öner 1500m 5,14,56 Üçüncü
Rumeysa Çoşkun 3000m 10,28,34 Üçüncü
Sema Pelin Aktaş 400m Engelli 1,06,42 Üçüncü
İpek Usta Uzun Atlama 5,29m Üçüncü
Sıla Yücel Sırıkla Atlama 2,60m Üçüncü
İpek Usta 100m12,80 Üçüncü
4X100m Bayrak Takım
Yaren Yıldırım - Tuhana B.Apay – Sema P.Aktaş - İrem Usta 50.84 Üçüncü
4X400m Bayrak Takımı
Raşide Altun - Nazire Güleç – Sema P.Aktaş - Jiyan Öner 4.10.23 Üçüncü
