Beşiktaş:68 Ankara Ormanspor:42 (U-16 Kız)
U-16 Kız Basketbol Takımımız, Isparta’da düzenlenen Anadolu Şampiyonası’ndaki ikinci maçında Ankara Ormanspor ile karşılaştı.
İlk çeyreği 15-15 berabere geçen takımımız, ilk yarıyı 40-22 önde tamamladı. Son çeyreğe 53-37 üstün giden siyah-beyazlılarımız, salondan 68-42 galip ayrıldı.
