Atletizm Takımımız, Kulüpler Yarı Maratonu’nda Türkiye Şampiyonu Oldu
Atletizm Takımımız, Batman’da yapılan Kulüpler Yarı Maratonu’nda (21100) Türkiye Şampiyonu oldu.
Takımımız, birinci ve ikinci kademede toplamda 7.52.31 süre ve 3.55.34 derecesiyle Türkiye Şampiyonu oldu.
Sporcularımızın yarışlarda elde ettikleri dereceler şöyle;
Sevilay Eytemiş 1.14:27 Birinci
Latife Güneş 1.19:57 Üçüncü
