Atletizm Takımımız Olimpik Deneme Yarışları’nda Üçte Üç Yaptı
İstanbul’da 24 – 25 Şubat tarihlerinde yapılan Olimpik Deneme Yarışları’nda, Gülşah Kızıltaş (60m) 8.04, Gülşah Kızıltaş (Uzun Atlama) 5.23 m ve Büşra Pekşirin (Sırıkla Atlama) 3.85’lik derecesiyle Türkiye Şampiyonu oldu.
