Atletizm Takımımızın Sporcusu Tuğba Aydın Türkiye Şampiyonu Oldu
İstanbul’da 3-4 Şubat tarihlerinde düzenlenen Büyükler Salon Türkiye Şampiyonası’nda Tuğba Aydın, Üçadım Atlamada 13.06m derecesiyle Türkiye Şampiyonu ve Uzun Atlamada 5.91m derecesiyle Türkiye ikincisi oldu. Kadriye Aydın ise Yüksek Atlamada 1.81m’lik derecesiyle Türkiye ikincisi oldu.
