Atletizm Takımımız U-20 Türkiye Gençler Salon Şampiyonası’nda İkinci Oldu
İstanbul’da 27-28 Ocak tarihlerinde düzenlenen U-20 Türkiye Gençler Salon Şampiyonası’nda Atletizm Takımımız ikinci oldu.
Öte yandan, Rumeysa Coşkun 10 Şubat 2018 tarihinde Bulgaristan Sofya’da yapılacak olan Balkan U-20 Salon Şampiyonası’nda 3000m’de ülkemizi temsil edecek.
Sporcularımızın elde ettiği dereceler şöyle:
Hatice Gürçay 60m Engelli 9,45 Türkiye 2.
Rumeysa Coşkun 3000m 10,01,27 Türkiye 2.
Yaren Baş Sırıkla Atlama 3,20m Türkiye 3.
