Atletizm Takımımızın Sporcusu Özge Tekin Türkiye Şampiyonu Oldu
İstanbul’da 13-14 Ocak tarihinde yapılan Olimpik Deneme Yarışları’nda Atletizm Takımımızdan Özge Tekin, Gülle Atmada 11.46m derecesiyle Türkiye Şampiyonu olurken Tuğçe Şahin ise Gülle Atmada 11.13m’lik derecesiyle Türkiye üçüncüsü oldu.
