Boks Takımımız, Türkiye Şampiyonasında İki Madalya Kazandı
Boks Takımımız, Türkiye Gençler Ferdi Boks Şampiyonası’nda mücadele etti.
21-28 Ocak tarihleri arasında Yalova’da düzenlenen şampiyonaya üç sporcuyla katılan siyah-beyazlılarımız, bir gümüş bir de bronz madalya kazandı.
69 Kg'da mücadele eden Boksörümüz Erol Yalçın, 67 boksör arasından Türkiye ikincisi olurken, 91 Kg'da ringe çıkan Boksörümüz Doğukan Ağbaba, 22 boksör arasından Türkiye üçüncüsü oldu.
