Şenol Güneş: ‘Kötü oynadık’
“Kötü oynadık ve kötü sonuç aldık. Daha iyi oynamalıydık. Her zamanki oyunumuzun altındaydık. Rakip daha çok istedi ve kazandı. Onları tebrik ediyoruz.”

“Kötü oynadık ve kötü sonuç aldık. Daha iyi oynamalıydık. Her zamanki oyunumuzun altındaydık. Rakip daha çok istedi ve kazandı. Onları tebrik ediyoruz.”