Boks Takımımız, 19 Mayıs Gençlik Kupası'nda 3. Oldu
İstanbul Boks İl Temsilciliği'nin düzenlediği 19 Mayıs Gençlik Kupası Büyükler Boks Müsabakaları 14–17 Mayıs tarihleri arasında , Sarıyer Spor Salonu'nda yapıldı.
Boks takımımız bu müsabakalara 3 sporcuyla katıldı.
Boksörlerimizden Barış Arıcı 52 kiloda şampiyon olurken, yapılan puanlama sonucunda Boks Takımımız turnuvayı takım halinde üçüncü olarak tamamladı.
