Lütfen telefonunuzu dik konuma çeviriniz.
RESMİ INTERNET PLATFORMU

MENÜ ENGLISH

SİTELER

Seçiniz bjk.com.tr kartalyuvasi.com.tr kartalyuvasi.eu

FACEBOOK

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş eSports Kartal Yuvası

X

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Kurumsal Beşiktaş İngilizce Beşiktaş Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş Taekwondo Beşiktaş eSports Kartal Yuvası BJK Dijital Beşiktaş JK Dergisi BJK SuperApp

INSTAGRAM

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Global Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş eSports Beşiktaş JK Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Akademi Beşiktaş JK Spor Okulları Kartal Yuvası Beşiktaş JK Müzesi BJK SuperApp BJK Dijital
BEŞİKTAŞ YOUTUBE BEŞİKTAŞ TIKTOK BEŞİKTAŞ WHATSAPP BEŞİKTAŞ NEXT

FUTBOL - 26.01.2015

Olcay Şahan: ‘Takım halinde iyi oynadık’

Gençlerbirliği maçındaki ikinci golümüzün sahibi Olcay Şahan, maç sonrası açıklamalarda bulundu.

“Serdar güzel bir şekilde ortaladı, ben de biraz şansla golü attım. Serdar son haftalarda müthiş oynuyor. Onu tebrik ediyorum. Takım halinde iyi oynadık. 90 dakika kontrolümüz altındaydı. İkinci yarının başında biraz kopukluk yaşadık. Golü bulduktan sonra dengelendik. Kerim kaliteli bir oyuncu. Herkes onbirde oynayabilir. Üst düzey takım olursan herkes işine bakarsa, rekabet olursa şampiyonluk için son maça kadar mücadele edersiniz. Demba Ba iğne deliğinden geçirdi topu. Demba Ba’nın golüyle rahatladık. Benim pozisyonum bana göre tamamen penaltıydı. Rakip kalecinin söylediği sözler yakışmadı. Tüm Türkiye benim ve takımımın karakterini bilir. Biz on kişi kalacak takımın kırmızı kartını engelledik.”

X

Önceki Haber

Osmanlı Stadı’nda Oynanacak Beşiktaş - Mersin İY Maçı Biletlerinin Satışı Sürüyor

Sonraki Haber

Demba Ba: ‘Bugün maçın adamı Kerim Frei’