Erman Kunter’den Açıklamalar
Başantrenörümüz Erman Kunter, TED Ankara Kolejliler maçı sonrasında şunları söyledi:
“Üst düzey mücadeleye sahne olan bir maç oldu. İki takım da skor üstünlüğünü eline aldı. Farkı açma şansı yakaladık ama savunma hataları nedeniyle bunu gerçekleştiremedik. Bizi desteklemeye gelen taraftarlarımıza teşekkür ederim. Çalışmaya devam edeceğiz.”
