Erman Kunter’den Açıklamalar
Başantrenörümüz Erman Kunter, Erdemir maçından sonra şunları söyledi:
“Her geçen gün daha iyiye gidiyoruz. Ritim tutmaya başladık. İlk yarıda iyi savunma yaptık. Hücumda da iyi oynadık. Genelde farkı 10 sayı üstünde tutmaya çalıştık ve önemli bir deplasmandan galip geldik.”
