Erman Kunter’den Açıklamalar
Başantrenörümüz Erman Kunter, Fenerbahçe Ülker maçından sonra şunları söyledi:
“Her şeyden önce çok iyi mücadele örneği veren oyuncularımı tebrik ediyorum. 18 sayı geri düştükten sonra maçı çevirmek çok zor. Oyuncularım bunu başardı. Euroleague’de sıralamada Fenerbahçe Ülkeri geçmek de çok iyi oldu. Bizim için güzel bir moral oldu bu galibiyet. Şanssız maçlar kaybettik ve bu durumlara geldik. Euroleague bizi çok yordu. Şimdi önümüzde önemli lig maçları var. O maçlara hazırlanmaya devam edeceğiz.”
