Erman Kunter’den Açıklamalar
Başantrenörümüz Erman Kunter, Antalya Bş. Bld. maçından sonra şunları söyledi:
“Zor bir maçı geride bıraktık. Rakibimiz çok iyi mücadele etti. Kazandığımız için mutluyuz. Kötü bir deplasmandan gelip burada maça çıktık. Euroleague bizim için noktalanıyor, ondan sonra tamamen lige konsantre olacağız.”
