Gençlerbirliği:1 Beşiktaş:2 (U-17)
U-17 Akademi Takımımız, Gençlerbirliği’ni deplasmanda 2-1 yendi.
Furkan Yaman’ın attığı golle soyunma odasına 1-0 önde giden siyah-beyazlılarımız, Ender Reis’in ikinci yarıda attığı golle mücadeleyi 2-1 galip bitirdi.
