U-15 Takımımız Berabere
U-15 Takımımız, Rusya’da düzenlenen Governor Cup’taki ilk maçında Chelsea ile 3-3 berabere kaldı.
İlk yarısı 1-1 sona eren mücadelede siyah-beyazlılarımızın gollerini Burak (2) ve Mete attı. Ekibimiz, Çarşamba günü 16.00’da Shaktar Donetsk ile karşılaşacak.
