Lütfen telefonunuzu dik konuma çeviriniz.
RESMİ INTERNET PLATFORMU

MENÜ ENGLISH

SİTELER

Seçiniz bjk.com.tr kartalyuvasi.com.tr kartalyuvasi.eu

FACEBOOK

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş eSports Kartal Yuvası

X

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Kurumsal Beşiktaş İngilizce Beşiktaş Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş Taekwondo Beşiktaş eSports Kartal Yuvası BJK Dijital Beşiktaş JK Dergisi BJK SuperApp

INSTAGRAM

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Global Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş eSports Beşiktaş JK Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Akademi Beşiktaş JK Spor Okulları Kartal Yuvası Beşiktaş JK Müzesi BJK SuperApp BJK Dijital
BEŞİKTAŞ YOUTUBE BEŞİKTAŞ TIKTOK BEŞİKTAŞ WHATSAPP BEŞİKTAŞ NEXT

BASKETBOL - 26.04.2012

'Kendimize Güveniyoruz'

Beşiktaş Milangaz’ın Başantrenörü Ergin Ataman, EuroChallenge Kupası dörtlü finali öncesinde internet sitemize konuştu.

Cuma günü oynanacak Szolnoki Olaj maçı öncesi yapılan çalışmalardan çok memnun olduğunu söyleyen deneyimli antrenörümüz, “Şu anda herhangi bir sakatlık ya da başka bir problemimiz yok. Umarım maç saatine kadar da böyle devam eder. Oyuncularımız oldukça konsantre gözüküyor” diye konuştu.

 

Beşiktaş için tarihi günlerden birisini daha yaşayacaklarını söyleyen Ataman, “Cuma günü oynayacağımız maçı kazandığımız taktirde Avrupa’da final oynayacağız. Herkes bizden bu kupayı bekliyor, bunun bilincindeyiz. Bu durum üzerimizde biraz baskı oluşturuyor ancak genel olarak rahatız ve kendimize güveniyoruz” ifadelerini kullandı.

 

Szolnoki Olaj’ın Macaristan’ın güçlü ekiplerinden birisi olduğunu da sözlerine ekleyen Ergin Ataman, “Rakibimiz 1 hafta önce Macar Kupası’nı kazandı. Onlar da oldukça iddialı. Güzel bir maç olacağını düşünüyoruz, inşallah kazanırız” dedi.

X

Önceki Haber

Final Four'da İlk Maçımız Bugün

Sonraki Haber

Beşiktaş Milangaz Finale Yükseldi