Kadro Belli Oldu
Futbol Takımımız’ın Gaziantep Büyükşehir Belediyesi maçında görev yapacak on biri belli oldu.
Siyah-beyazlılarımız, mücadeleye Rüştü, İsmail, İbrahim Toraman, Veli, M. Pektemek, Ekrem, Necip, Simao, Holosko, Sidnei, Egemen on biriyle çıkacak.
Umut Kaya, Fernandes, Almeida, Mehmet Akyüz, Burak, Julio Alves, Tanju ise yedek soyunacak.
