Lütfen telefonunuzu dik konuma çeviriniz.
RESMİ INTERNET PLATFORMU

MENÜ ENGLISH

SİTELER

Seçiniz bjk.com.tr kartalyuvasi.com.tr kartalyuvasi.eu

FACEBOOK

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş eSports Kartal Yuvası

X

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Kurumsal Beşiktaş İngilizce Beşiktaş Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş Taekwondo Beşiktaş eSports Kartal Yuvası BJK Dijital Beşiktaş JK Dergisi BJK SuperApp

INSTAGRAM

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Global Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş eSports Beşiktaş JK Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Akademi Beşiktaş JK Spor Okulları Kartal Yuvası Beşiktaş JK Müzesi BJK SuperApp BJK Dijital
BEŞİKTAŞ YOUTUBE BEŞİKTAŞ TIKTOK BEŞİKTAŞ WHATSAPP BEŞİKTAŞ NEXT

FUTBOL - 27.10.2011

Carvalhal’in Açıklaması

Antrenörümüz Carlos Carvalhal, Fenerbahçe maçının ardından şunları söyledi:

"Sonuçtan mutlu değilim. Sadece mutlu olduğum nokta oyuncularımın sahada gösterdiği iyi görüntü ve maçın kalitesini arttırmak için yaptıkları şeyler. Son maçlarda devamlı söylediğim bir şey var. Takım olgusu açısından aşama kaydediyoruz ve bugün de bir aşama kaydettik. Maç, bir an Fenerbahçe'ye, bir an bize döndü ve bu şekilde devam etti. İşin gerçeği, 2-1 öne geçtikten sonra puan kaybetmeyi beklemiyorsnuz. Sorumluluk tabii ki bizde. Konsantrasyon bozukluğu yaşadık. Kiev'de de aynı şey olmuştu. Bugün de bir konsantrasyon bozukluğu nedeniyle puan kaybettik. Skordan memnun değilim ama başta dediğim gibi önemli olan nokta, bazı olguları tekrar yakalayabilmek, takım olarak sahada iyi mücadele edebilmek ve daha iyi oynayabilmekti. Biz de bunları her geçen gün daha iyi yapıyoruz ve bu bizleri mutlu ediyor. Benim kendi görüşüm iyi bir maç çıkardığımız yönünde.”

X

Önceki Haber

Sivasspor Biletlerinin Satışı Devam Ediyor

Sonraki Haber

Almeida Golle Döndü