Futbolcularımıza Grip Aşısı Yapıldı
Futbolcularımız antrenmandan sonra grip aşısı oldu.
Acıbadem Hastanesi'nden gelen bir ekip, teknik ekibimiz ve futbolcularımıza sabah yapılan antrenman sonrası grip aşısı yaptı.

Acıbadem Hastanesi'nden gelen bir ekip, teknik ekibimiz ve futbolcularımıza sabah yapılan antrenman sonrası grip aşısı yaptı.